Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 czerwca 2010

Wybór programu partnerskiego

Z zarabianiem w internecie jest pewien problem. Jest zbyt dużo możliwości. Skutkiem tego jest to, że można poświęcić tygodnie na to aby się zdecydować, którą z możliwości wybrać. Niestety nie ma wyboru idealnego i zbyt długie zastanawianie się nad tym może prowadzić do tego, że będą miały kolejne dni, tygodnie i nic nie osiągniesz. No bo niby jak masz osiągnąć, skoro nic nie zrobiłeś. 


Ja właśnie zetknąłem się z tym problemem. Myślałem, myślałem i tak na dobrą sprawę nic nie wymyśliłem. Ale teraz nadszedł czas decyzji. Na tą chwilę pod uwagę biorę kilka programów partnerskich:



  1. Szkolenia Pawła Krzyworączki - dostępny przez platformę Propartner.pl
    Możliwe do promowania są dwa produkty - szkolenia: Tajemnice pozycjonera i Tajemnice Ebiznesu. Prowizja wynosi 20% ceny szkolenia.
  2. Opiekun Inwestora - To chyba jedno z najlepszych narzędzi do wspomagania inwestowania w fundusze inwestycyjne. Sam z niego korzystam i jestem bardzo zadowolony, więc postanowiłem promować ten portal. Prowizja wynosi 20% sprzedaży. Prowizja jest wieczna i jest naliczana od każdego kolejnego zakupu użytkownika, który zarejestrował się w portalu z naszego linku partnerskiego.
  3. Inwestor giełdowy - promujemy kursy stacjonarne z zakresu technik inwestowania na rynkach finansowych. Prowizje są wysokie - nawet 600 zł za poleconego.
  4. Dobry Sen - dostępny również przez platformę Propartner.pl. Polecamy artykuły, które mają pomóc w tym aby sen był przyjemnością a nie karą.
  5. Propartner.pl - super platforma dla programów partnerskich. Jeśli masz firmę, która zajmuje się sprzedażą w internecie, to polecam Ci Propartnera. Pomogą, doradzą, skonfigurują, będą zarządzać Twoim programem partnerskim. Prowizja 50 złotych za poleconego.
Wiem, że programy od 1 do 3 są programami w bardzo trudnej branży finansowo-ekonomicznej. Maj natomiast jedną zaletę - prowizję są dość duże. 

Program Dobry Sen jest programem niszowym. Więc jeśli dobrze wstrzelę się z odpowiednimi działaniami promocyjnymi w googlach, to istnieje duże prawdopodobieństwo jakiejś sprzedaży.

Program Propartnera - na za dużo tutaj nie liczę ale może akurat uda się coś zarobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz